Montag, 28. Juli 2014

Let's Go to the Beach, Beach...

_MG_0991

It's only July and we are in the middle of a beautiful, hot season but here I am, already making plans for a beach trip in 2015. Lately I have really been longing for a relaxing beach vacation where I would do nothing but read books, swim and stroll through a cute market somewhere warm and pretty. I found this cute beach cover up at the H&M sale for only 7 dollars, and the colors remind me of a little town in Greece. The hat is also from H&M, and I imagine it will be perfect to block out the sun when I spend the morning reading by the water.


Es ist erst Juli und wir sind gerade mitten in einer wunderschönen, warmen Saison, aber hier bin ich, schon am Ferienpläne für 2015 schmieden. In letzter Zeit habe ich mich immer wieder nach einem entspannenden Urlaub an einem schönen, warmen Ort gesehnt, wo ich meine Zeit nur mit lesen, baden und shoppen verbringen würde. Ich habe diese schöne Tunika bei H&M für nur 7 Dollar gefunden. Die Farben erinnern mich an ein schönes Fischerdörfchen irgendwo in Griechenland. Der Hut ist auch von H&M und wäre der perfekte Schattenspender beim Lesen am Wasser.

_MG_0995

_MG_0997

_MG_0993

_MG_1001x

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen