Donnerstag, 26. Juni 2014

Brand Crush: Madewell

Madewell Summer outfit
A few weeks ago I was in Minneapolis and because the city seemed so empty that I almost got scared, I spontaneously decided to hop on a train that said "Mall of America" and 40 minutes later I found myself in shopping heaven. This was the first time I walked into a Madewell store and pretty much wanted to buy everything. The clothes are very simple, the fabric is gorgeous and the designs are slightly alternative and grown up, just the way I like it at the moment. Unfortunately, it is a bit on the pricey side, so I only picked up one t-shirt (the comme-ci shirt below). They've got a pretty good sale going on right now that might be worth checking out!

Vor ein paar Wochen war ich in Minneapolis und weil die Stadt so leer schien, dass ich fast Angst bekommen habe, entschied ich mich spontan in einen Zug mit der Aufschrift "Mall of America" einzusteigen und 40 Minuten später war ich im Shopping Himmel. Hier ging ich zum ersten Mal in einen Madewell laden und wollte so ziemlich alles einkaufen. Die Kleider sind simpel, die Stoffe sind wunderschön und die Designs sind eher alternativ und erwachsen, genau so wie ich es im Moment mag. Leider sind die Preise eher hoch, deshalb gönnte ich mir nur ein T-Shirt (das comme-ci T-Shirt unten im Bild). Sie haben aber einen tollen Ausverkauf laufen, der es bestimmt Wert ist!
Madewell Summer Outfit


1 Kommentar: